К основному контенту

Картинки по запросу "створення сайту та фахівці""


ЕТАПИ РОЗРОБКИ ВЕБ-САЙТУ

Веб-розробка – процес створення веб-сайту або веб-додатки. Основними етапами процесу є веб-дизайн, верстка сторінок, програмування для веб на стороні клієнта і сервера, а також конфігурація веб-сервера.

На сьогоднішній день існують кілька етапів розробки веб-сайту:
  • Проектування сайту або веб-додатки (збір і аналіз вимог, розробка технічного завдання, проектування інтерфейсів);
  • Розробка креативної концепції сайту;
  • Створення дизайн-концепції сайту;
  • Створення макетів сторінок;
  • Створення мультимедіа і FLASH-елементів;
  • Верстка сторінок і шаблонів;
  • Програмування (розробка функціональних інструментів) або інтеграція в систему управління вмістом (CMS);
  • Оптимізація і розміщення [уточнити] матеріалів сайту;
  • Тестування і внесення коригувань;
  • Відкриття проекту на публічній майданчику;
  • Обслуговування працюючого сайту або його програмної основи.
  • Залежно від поточного завдання, якісь з етапів можуть бути відсутніми, або бути тісно пов’язані один з одним.
Створення технічного завдання та фахівці,які беруть участь у розробці
Складанням технічного завдання для фахівців займається менеджер проекту. Робота з замовником починається з заповнення брифу, в якому замовник викладає свої побажання щодо візуального представлення і структури сайту, вказує на помилки в старій версії сайту, наводить приклади сайтів конкурентів. Виходячи з брифа, менеджер складає технічне завдання, враховуючи можливості програмних і дизайнерських засобів. Етап закінчується після затвердження технічного завдання замовником. Важливо відразу зазначити, що етапи проектування веб-сайтів залежать від багатьох факторів, таких як обсяг сайту, функціональність, завдання, які повинен виконувати майбутній ресурс і багато іншого. Однак, є кілька етапів, які в обов’язковому порядку присутні в плануванні будь-якого проекту.

Функції прикладних програм керування контентом[ред. | ред. код]


Функції прикладних програм керування контентом
Найпоширеніші функції CMS перераховані нижче:

Створення контенту. Це сукупність завдань, які виконують автори текстів, фотографи, графічні художники, відео продюсери і звукорежисери, маркетингові експерти, юристи та інші люди, які подають оригінальний матеріал для користувачів веб-сторінки.
Збір та адаптація контенту з існуючих джерел.
Класифікація та індексування контенту. Контент повинен бути описаний формальними ознаками (наприклад, дата створення, автор) і класифікаційними даними (наприклад, предметна категорія чи ключові слова). Така діяльність описується як зв'язання контенту та метаданих.
Перегляд контенту. Необхідний для всіх видів опублікованого контенту.
Затвердження. Формальне затвердження опублікованого контенту — важлива складова правової відповідальності за нього.
Перетворення контенту. Тексти, графіка, звуки та інші форми контенту мають бути перетворені до формату, що є найзручнішим або використовується в даній CMS — системі.
Зберігання контенту. Контент, як правило, зберігається в файлах або в БД. У випадку складніших застосувань контент підлягає управлінню версіями програмного забезпечення (SMC).
Тестування і верифікація контенту. Може стосуватись різних аспектів, таких як:
Розірвані зв'язки;
Сторінки, які повільно відкриваються;
Програмні помилки в аплетах і скриптах;
Помилки в комунікації клієнт-сервер.
Перевірка готовності контенту — це тип тестування, який включає верифікацію (перевірку) завершеності та цілісності великого об'єму контенту (наприклад, інформацію про різні аспекти нової послуги).
Публікація. Враховує всі фізичні аспекти публікації контенту, включаючи дублювання контенту на різних серверах.
Підтримка, актуалізація та контроль за змінами. Включає моніторинг опублікованого контенту та реагування на сигнали та необхідність змін.
Recall та архівування. Recall може відбуватися з багатьох причин — наприклад, втрата актуальності контенту, втрата законних прав на контент, низька частота відвідуваності, поява новішого контенту тощо. Будь-який Recalled контент є архівований.
Звіти та аналіз. Включає різні форми звітування та аналізу, з метою кращого обслуговування користувачів, покращення вигляду порталу.

Комментарии